Thursday, January 20, 2011

Hujan..Rain..

i love hujan...i love rain..! hujan dan rain mana yang aku mksdkn??
adakah ini??

atau ini??

tak pown...ney..??




waa...comel..!! pakwe sape ar ney..=_=

jawapanya...suma aku suka..ngee...actually..aku happy sangat klaw hujan turun...sebab...xde ar pns sgt....lagi pown aku suka tgk air hujan..tenang jew hati ney..
band hujan...mmg aku minat gyler..! indie band tu....nak taw lagu hujan yang special 4 me..?? ney haa...



Ku Mahu Kau Tahu

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Peritku imbas kembali memori

Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu
Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua


Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu

apa yang specialnya lagu ney?? aku jew la yg tahu...
lagu dorg yg len pown sume best2...mmg aku lyn ar lagu2 hujan ney...

next..Rain...waa...aku minat ar gak ngan mamat korea ney...since aku tgk cter full house...
bez ar cter 2...
sweet sgt2...sanggup bejaga smpai subuh semata-mat tgk cter ney...hehe..

so the conclusion is........

0 comments:

Post a Comment