Monday, October 31, 2011

Kenapa MotoGP dan Formula 1?

hamboi..hamboi..dah nak exam sempat lagi aku mengupdate blog ye...ishishish...
tajuk blog nampak gah..sukan bermotor yang agak berprestij ye...
kenapa dengan sukan ney? apa kena mengena ngan aku hah??

AKU SUKA MOTOGP AND FORMULA1!!
kenapa?
sebab LAJU doe~!!
hee..aku minat motoGP sebab masa kecik-kecik dulu abah selalu bawa aku ronda-ronda kampung guna moto BESO dya..bukan la moto macam DUCATI yang mahal 2..Yamaha je..

lebih kurang macam ney la bentuk motor abah dulu..sekarang motor tu dah xda..

best doe naek moto besar..haha..disebabkan dah terdedah ngan moto beso sejak kecik so aku pown minat la motoGP..tapi xla seberapa sangat..namun....minat la jugak..tahu la jugak pasal pelumba2 dya kan..antaranya.. VALENTINO ROSSI ~( Fav. my mum neyh! eh..aunty tini and uncle doo kie pown minat!)
my aunt and uncle obsess gyla ngan motoGP ney..selalu g tegok kat Sepang..hopefully next year i can join them..(wait for me aa aunty!)

Formula 1..hah!!! ney aku suka gyla2!! hee..paling best tengok race time petang2 ngan abah..waa i miss that moment!!
aku minat siapa??
Fernando Alonso!!!




hey aku bukan minat dya sebab dya bawak ferrari ok..aku minat dya since dya ngan Renult lagi..
aku tak minat pasal fizikal dya..tapi pasal skill dya..
memang la c MS tu popular...tapi...aishh..malas saya maw minat dya tu..telampau ramai peminat..hahah..

i wish that i watch F1 live at Sepang!!
hopefully~~

0 comments:

Post a Comment